Každá ze sedmi kapitol se řídí odlišnými pravidly, odehrává se na unikátním místě a prezentuje nové herní mechaniky. Vaším úkolem je proniknout sny, iluzemi, ohnutým časoprostorem a dostat se zpátky domů. Pomůže vám k tomu i kniha (přiložená ke hře jako e-book), která má s celým tajemstvím něco společného. Takže si kromě hraní ještě i počtete – například v momentech, kdy vám bude z virtuální reality moc špatně na to, abyste se na ty zatracené brýle byť jen podívali, což v mém případě představuje přibližně každých deset minut.
Celé to zní jako fascinující výprava do neznáma - možná lákavější, než se jít ve VR projít třeba na Everest. Vše samozřejmě záleží na tom, zda se italským vývojářům z Wisefool Studio podaří přijít s dostatečně zajímavým tajemstvím, a nakolik bude čtivá ona klíčová kniha, v níž se prý skrývají odpovědi na všechny vaše otázky. Dozvíme se to 15. března, kdy první dvě kapitoly Waking the Glares vycházejí na Steamu.
zdroj: Archiv