Adventura Waking the Glares slibuje snovou cestu virtuální realitou

17. 2. 2017 09:15 - Datum vydání
autor: Václav Pecháček

Vychází na platformách: PC

Virtuální realita jako médium podle mě vznikla právě kvůli hrám, jako je Waking the Glares. Tahle snová adventura pro Oculus Rift vás zavede do mnoha roztříštěných světů, kde běžná pravidla reality neplatí, kde záleží ze všeho nejvíc na slovech a symbolech, a kde je vaším úkolem pozorně sledovat a poslouchat své okolí. První dvě ze sedmi plánovaných kapitol vyjdou už v březnu, a jako dobrodruh jménem Dawnfall se v nich podíváte do podivuhodného opuštěného domu, ale i do Paříže zabydlené pohyblivými figurínami.

Každá ze sedmi kapitol se řídí odlišnými pravidly, odehrává se na unikátním místě a prezentuje nové herní mechaniky. Vaším úkolem je proniknout sny, iluzemi, ohnutým časoprostorem a dostat se zpátky domů. Pomůže vám k tomu i kniha (přiložená ke hře jako e-book), která má s celým tajemstvím něco společného. Takže si kromě hraní ještě i počtete – například v momentech, kdy vám bude z virtuální reality moc špatně na to, abyste se na ty zatracené brýle byť jen podívali, což v mém případě představuje přibližně každých deset minut.

Celá galerie

Celé to zní jako fascinující výprava do neznáma - možná lákavější, než se jít ve VR projít třeba na Everest. Vše samozřejmě záleží na tom, zda se italským vývojářům z Wisefool Studio podaří přijít s dostatečně zajímavým tajemstvím, a nakolik bude čtivá ona klíčová kniha, v níž se prý skrývají odpovědi na všechny vaše otázky. Dozvíme se to 15. března, kdy první dvě kapitoly Waking the Glares vycházejí na Steamu.

Tagy: sny virtuální realita oculus rift

Zdroj: tisková zpráva

Související hry

Poslední komentáře (0 / nových)

Vstoupit do diskuze (0 příspěvků)