Sebastian tráví své dny těžbou, průzkumem či nacházením zdrojů, potřebných k přežití, a to včetně lovu fauny a sběru flóry. Musíte si totiž hlídat úroveň hladu, žízně, únavy i mentálního zdraví. Stejně důležitá ale bude i snaha o pochopení prazvláštních zpráv, které po sobě zanechali vaši kolegové, a které možná mají něco společného s vysokou galaktickou politikou.
Dokonce si budete moci psát e-maily s přáteli a rodinou zpátky na Zemi, číst časopisy, a taky vést dialogy s robotickými správci stanice včetně centrální umělé inteligence. Ale jedna věc je jistá: celý těžební projekt (nejspíš zlé) korporace Nomoni Inc. je pořádně podezřelý, a Sebastianovi hrozí nějaký ten náhodný fatální pracovní úraz.
zdroj: Archiv
Podle studia Miga z amerického státu Washington byla hra inspirována legendami jako Deus Ex a System Shock, a tísnivá atmosféra by tomu, aspoň podle prvních dojmů z trailerů, docela odpovídala. Zda se k ní připojí i povedená komunikace, hádanky, objevování a přežívání, to se snad ukáže letos v létě, kdy by HEVN měla vyjít na PC a Mac.