Australský vývojář Jacob Janerka je velice kreativní kruťas. Nestačí, že hlavního hrdinu trápí všechny problémy zmíněné v předchozím odstavci. Ještě navíc ho musí pronásledovat zlá korporace v čele se zmutovaným lenochodem, který je ve skutečnosti živoucí továrnou na sladkosti, i když oslintanými bonbony z jeho útrob by nejspíš pohrdl i nenažraný Augustus Gdoule. Aby toho nebylo málo, Paradigm musí zachránit svět. A přitom jediné, co chce, je bavit lidi muzikou.

Roztodivná východní Evropa plná antropomorfních psů, lidí s kužely na hlavách, kouřících rytířek či superinteligentních počítačů se zhlíží v 70. a 80. letech. Zaobírá se představami, které tehdejší lidé měli o budoucnosti, navíc prošpikovanými dávkou nějakého toho moderního šílenství. Zda to všechno dohromady bude fungovat humorně spíš než trapně, to je samozřejmě dopředu těžké odhadnout, ale z konformity tuhle adventuru tedy obvinit určitě nemůžete.

Stále ještě nejste jistí, co si o hře vlastně máte myslet? Třeba vám pomůže seznam inspirací. Vizuál je prý „mix Pixaru a Falloutu.“ Hratelnost zase ovlivňují žánrové legendy jako Monkey Island, Day of the Tentacle, Space Quest či Full Throttle. No, tak teď všem těm velkým vzorům vyrovnat, a dobře to dopadne. Paradigm vychází na Steamu 5. dubna.