EverQuest II - Vaše cesta pokračuje!
zdroj: tisková zpráva

EverQuest II - Vaše cesta pokračuje!

24. 4. 2002 19:10 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

V roce 1999 zachvátila svět mánie zvaná EverQuest.

Že jde o jednu z nejoblíbenějších online fantasy RPG asi netřeba připomínat, za měsíc březen 2002 se tato hra umístila na 5. místě v žebříčku nejpopulárnějších MMORPG v USA. Stejně tak asi víte, že se od prvního vydání této hry stihlo vytvořit ještě několik datadisků, z nichž ten poslední má vyletět z hnízda vývojářské společnosti Verant Interactive na konci tohoto roku. Jak to u různých přídavků bývá, každý z nich obohatil hru o něco nového. The Ruins of Kunark původní hru rozšířil o novou rasu a několik oblastí, The Scars of Velious přidal také nové lokace a mocné nepřátele a nakonec The Shadow of Luclin přinesl nový grafický engine a rovněž další rasu. Čtvrtý datadisk s názvem The Planes of Power nebude za ostatními příliš zaostávat, spíše naopak.

Proč ale toto všechno shrnutí? V posledním PC Gameru se totiž objevila informace, že Sony již pracují na dalším projektu, který má být přímým pokračováním EverQuestu. Nejde sice zatím o oficiální zprávu, ale té se určitě dočkáme během květnové výstavy E3. EverQuest 2 se bude odehrávat ve vztahu k současnému EverQuestu v jeho budoucnosti. Budou zde pouze tři kontinenty a polovina lokací bude úplně nová. Druhou polovinu budou tvořit rekonstruované oblasti tradičního Norrathu. Celý svět se ale změní, hovoří se cosi o tom, že Freeport byl převzat zkorumpovanou Freeportskou milicí a zbylí Paladinové byli odsunuti do oblasti zvané Marr. Iskar se stále toulá, ale Vah Sir kamsi zmizel (hrát budete moci také za Kerrany).

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
další nové obrázky

Každé město bude mít vlastní jedinečnou banku a když bude nutné převést větší množství zboží z jedné banky do jiné, bude možné pro tuto cestu získat koňský povoz nebo loď. Hráči si budou moci pořídit také domy jako v Asheron's Call. Jak bude město vzrůstat, vzniknou strážní věže, které obsadí NPC dohlížející na jeho obranu. Kromě rasy, pohlaví a zevnějšku Vaší postavičky, nebudou při její tvorbě přiděleny žádné další statistiky. Ty se spolu se zatříděním vyskytnou až dále během hraní. Až dosáhnete levelu 6, budete mít na výběr ze základních tříd: fighter, priest, mage, rogue a tradesmen. V levelu 15 je pak dále můžete specializovat a až Váš hrdina dojde na level 30, učiníte konečnou volbu jeho zaměření, což bude určujícím faktorem dalšího jeho života. Nejvíce budete moci dosáhnout levelu 100, ačkoli i to může být přes různá rozšíření zvednuto až dvě stovky.

Váš hrdina může rovněž získat znalosti dalších tří oborů - knowledge, technique a arts. První z nich bude mít vliv na vaši výstroj; čím vyšší stupeň vašich znalostí, tím lepší vybavení můžete získat. Druhý naopak určuje, jak dobře budete se svými zbraněmi a dalšími věcmi schopni nakládat. Poslední zmíněný ovlivní základnější funkce jako je např. kopání apod.

Ve vzduchu však visí ještě spousta otazníků (např. jak to bude se smrtí), které se doufejme v brzké době podaří osvětlit. Svou zvědavost můžete ukojit na čtyřech prvních obrázcích, které jsou ode dneška k dispozici v naší galerii.
zdroj: EQ Obrázek zdroj: tisková zpráva

korgull

Nejnovější články