Na pouze průměrné grafice Renegade se podepsal zub času způsobený dlouhým vývojem, umělá inteligence dost pokulhávala a vše tehdy zachraňovalo pouze využívání vozidel a také zajímavě navržený multiplayer, byť s horším síťovým kódem. Přesto se hra prodávala docela slušně, nějaký čas byla i v desítce nejúspěšnějších titulů v USA a nebylo divu, že zástupci Westwoodu v různých rozhovorech naznačovali vznik datadisku nebo rovnou druhého pokračování. Na něm se dokonce začalo ve vší tichosti pracovat, ale po několika měsících došlo k překvapivému zrušení projektu, což vzhledem k faktu, že hra nebyla oficiálně oznámena, nemusel nikdo zdůvodňovat.
další obrázky
Nyní se však na internet z anonymního zdroje ve Westwoodu nebo Electronic Arts dostaly první a zřejmě také poslední screenshoty, které demonstrují, jak Renegade 2 vypadalo v ranné fázi vývoje ještě předtím, než bylo posláno k ledu. Pokud nejde o podvrh, dá se podle této mapy v industriálním stylu soudit, že hra měla být zasazena do reálií Red Alertu 2 a že jsme se měli setkat například s mammoth tankem, který všichni fandové RTS od Westwoodu důvěrně znají. Nezbývá tedy než doufat, aby lidé ve vedení EA přehodnotili svůj krok a někdy v budoucnu práce na Renegade 2 obnovili, o což usiluje i tato petice.