Podrobnosti o Guild Wars Factions
zdroj: tisková zpráva

Podrobnosti o Guild Wars Factions

12. 1. 2006 11:11 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Ve světe MMORPG Guild Wars je opět rušno.

Pravděpodobně největší událostí posledních dnů je uvolnění informací o samostatně hratelném datadisku Guild Wars: Factions, který vyjde v druhé čtvrtině roku 2006. Jeho cena by neměla překročit 2/3 ceny původní hry. Jak jsme vás již informovali, přinese tento datadisk nový kontinent jménem Cantha, do nějž se půjde dostat z přístavu Lion's Arch, značná vylepšení Guild Hallu, dvě nová povolání, války dvou frakcí Luxon a Kurzick, spousty nových skillů (25 nových pro každé existující povolání + ty pro povolání nová), nová brnění (6 pro každé povolání + ty pro Assassina a Ritualistu) a zbraně.

Výrobce této hry, společnost ArenaNet, se rozhodla uspořádat ve dnech 20. až 22. ledna veřejné preview. V něm hráči okusí hru za smrtícího Assassina či tajemného Ritualistu. To vše bude zasazeno do prostředí nového PvP kontinentu Battle Isles. Ten hráčům představí nové herní zážitky, PvP arény, questy a mnoho dalšího. Klíče, které jsou nutné k účasti na tomto preview, budou k dispozici od 13.1.2006 na oficiálních stránkách. ArenaNet dále slíbil, že v průběhu každého následujícího roku vyjdou dva další datadisky.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Nyní se podívejme blíže na nová povolání z GW Factions. Ritualista má pásku přes oči, ale rozhodně nepotřebuje vidět, aby mohl zabíjet. Připomíná děsivého temného kněze, který vidí do nehmotných světů a komunikuje s jeho obyvateli. Ve hře se bude podobat mixu Rangera, Necromancera a Monka. Dokáže zesílit magii spolubojovníků prostřednictvím Spawning Power a Communing Magic, léčit zranění, či sesílat ochraná kouzla pomocí Restoration Magic nebo znepříjemnit situaci protivníka pomocí Channeling Magic. Jeho schopnosti z něj dělají ideální podporu s rozličným využitím.

Assasin je oproti Ritualistovi zaměřen mnohem více na přímý boj. Assassin v sobě kombinuje rychlost, magii a umění boje s dýkou a jedem, což z něj dělá skutečně vraždedný nástroj. Jeho výhodou jsou kritické útoky a série dovedností s dýkami, které se dělí na primární, off-hand (štít apod.) a duální útoky. Při útocích předvádí akrobatické skoky spolu s výpady dýkou a vražedné tance v soupeřově týmu. Navíc se mohou teleportovat po bojišti a být tak vždy tam, kde je nikdo nečeká. S jejich atributy jako Critical Strikes, které zvyšují šanci kritického zásahu, Dagger Mastery a Deadly Arts pro boj a Shadow Arts pro teleportaci nikoho nezamrzí, že jejich zbroj příliš poškození neodvrátí.
zdroj: GuildWars.CZ/SK, GameSPy

gw

Nejnovější články