Akční sci-fi Solstice Chronicles: MIA připomíná Crusader: No Remorse
zdroj: tisková zpráva

Akční sci-fi Solstice Chronicles: MIA připomíná Crusader: No Remorse

21. 3. 2017 15:29 | Novinky | autor: Aleš Smutný |

Vzpomínáte na solidní kooperativní akci Red Solstice, které dal Dan ve své recenzi sedmičku? Vývojáři ze studia Ironward se k tomuto universu vrací ve svém novém projektu Solstice Chronicles: MIA, na který se snaží vybrat peníze skrz crowdfunding na Figu. Tentokrát ale nepočítejte multiplayerem multiplayerem, Chronicles je ryzí akce pro jednoho hráče, která mi hned z prvních videí nejvíce připomíná nesmrtelnou Crusader: No Remorse.

Zápletka není z nejnápaditějších. Jste korporátní mariňák, který je zapomenutý na Marsu, po kterém se prohání spousta monster, která mu jdou po krku. Kde jsem to jen slyšel…? Každopádně, tady ani tak nejde o zápletku, jako frenetickou akci, v níž vás bude z hlediska spojence doprovázet jen váš věrný taktický dron, který kromě občasné hlášky především disponuje několika schopnostmi, které v rámci přestřelek budete muset v pravý čas využívat.

Kromě drona budete mít k dispozici i široké spektrum zbrané, které navíc půjde i upravovat. A pokud by toho upravování si hlavního hrdiny bylo i tak moc málo, můžete rozdělovat bodíky do jedné ze čtyř možných specializací – Assault, Demolition, Hellfire a Terminator. Prostě, styl, jakým se probíjíte skrze hordy nepřátel se může velmi lišit podle toho jak a čím bojujete.

zdroj: Vlastní

Ironward ovšem do hry přidali jeden prvek, v němž musíte pečlivě přemýšlet. Threat level je veličina, která ukazuje, kolik monster po vás aktivně půjde. Vy můžete tuhle veličinu skrze různé prvky měnit a ovlivňovat tak spawnování nepřátel, ale tím pádem i přísun čerstvé kořisti.

Navíc váš dron může provádět v závislosti na Threat levelu odlišné věci – při aktivování Scout odlétne a hledá výbavu, což můžete využit ve chvíli, kdy po vás skoro nikdo nejde – ale zároveň tím zvyšujete Threat level. Na druhou stranu, takový Block použijete jen při velmi vysokém Threat levelu (a tedy i obtížnosti), kdy dron tlakovou vlnou všechny odhodí a rozdrtí. Navíc Block jde nabít, takže při nastřádání dost vysoké úrovně výrazně sníží Threat level… ale může naspawnovat bosse. Tohle je velmi chytrý nápad, který může ze Solstice Chronicles: MIA udělat velmi nápaditý kousek, v němž nejde jen o frenetickou střelbu.

Tvůrci chtěli na Figu vybrat 30 tisíc dolarů, přičemž chybí ještě dva dny do konce kampaně a chybí jim už jen 500 dolarů, takže je vysoce pravděpodobné, že se potřebné peníze vyberou. Nakonec do hry bude přidaný i lokální multiplayer, nicméně autoři opakují, že jde primárně o hru pro jednoho hráče a lokální kooperace je tam jen pro ty, kteří by si chtěli zahrát s kamarádem. Solstice Chronicles: MIA vyjde na PC a do konce roku snad i na PlayStation 4 a Xbox One.

Nejnovější články