Papoutsis přidal ještě historku o tom, jak se vlastně tvůrci Dead Space k vývoji nového Battlefieldu dostali. „Před několika lety, během interního setkání tvůrčích šéfů v rámci EA, jsem se poprvé potkal s generálním manažerem DICE Karlem Magnusem Troedsonnem. A začali jsme debatovat o hrách. Vždycky jsem miloval Battlefield a Karl Magnus je zas velký fanoušek Dead Space, na kterém jsem toho času pracoval. Začali jsme řešit různé možnosti spolupráce a bavit se o možnostech, kam by se dala nasměrovat série Battlefield a akční hry obecně. Právě tehdy se zrodil projekt, z něhož je nyní Battlefield Hardline,“ líčí zrod nové Battlefield hry a snad i sekundární Battlefield série Papoutsis. Zároveň dodává, že konkrétní informace o hře se dozvíme až během tiskové konference EA v pondělí 9. června, a zve fanoušky na stránky BFH, kde ale zatím nic krásného nového není.
zdroj: Archiv
Battlefield Hardline připomíná tematicky Payday, zásadní rozdíl mezi oběma hrami je ale zřejmý na první pohled. V PayDay hrách svědomitě plníte role zlodějů, zatímco BFH zjevně nabídne možnost stát se nejenom zlodějem, vrahem, prznitelem malých dětí a lhářem, nýbrž i rukou zákona. A než tvůrci zveřejní první konkrétní informace, můžu jim popřát, aby jejich nová série v rámci značky Battlefield žila delší a plnější život, než má oblíbená Bad Company. Ach, kde je jí dneska konec...