Hra je zasazena do blízké budoucnosti, kdy dostáváte zakázky a vaším úkolem je vždy infiltrace, zabití dané postavy a nakonec i vyklizení místa činu. Jak ale tenhle trojdílný úkol pojmete, je už vždy čistě na vás. Můžete si hrát na tichošlápka, snažit se být co nejopatrnější, všem se vyhýbat, cíl sejmout potichu a pak se po špičkách zmizet.
Nebo můžete všechny potichu zabíjet, nastražovat pasti, zabíjet hlučně, nebo se na všechno vykašlat, vytáhnout kulomet a udělat si z No Trace něco, co chvílemi připomíná divoké Hotline Miami. Jádrem hry je ale přeci jenom stealth s pečlivým plánováním postupu v čele. K tomu slouží mód Inspection, během kterého se hra zapauzuje.
zdroj: Archiv
Vy pak najednou uvidíte všechny důležité předměty, profily postav a máte hlavně čas naplánovat svůj postup. Pro něj je potřeba znát chování vašeho cíle, jeho zvyky, trasu, slabé stránky a potenciální místa a chvíle, ze kterých by se mohly stát „smrtící pasti“ či náhody.
Po vzoru Hitmana tu nechybí ani možnost převlékat se do uniforem stráží či kohokoliv jiného, čímž zase získáte přístup do jinak nepřístupných částí mapy. Třešničkou na dortu je pak hackování či páčení zámků. No Trace vypadá velmi sympaticky a podobný „menší Hitman“ by se na trhu nemusel vůbec ztratit. Hra vyjde na PC ještě na podzim tohoto roku.