Půjde opět o point&click adventuru, avšak už ne hororově laděnou, nýbrž pohádkovou s fantasy nádechem. Poběží na AGDS (Advanced Graphic Development System) enginu, jehož základem se stala technologie použitá v Poslu Smrti či NIBIRU, nicméně byla zdokonalena o atmosférické vizuální efekty, jako déšť, blesky, mlha apod. Grafický režim přitom bude možné přepnout z 32bit. do 16bitového módu na méně výkonných sestavých. Podle prvních tří mini-obrázků z propagačního letáku se dá spekulovat, zdali se na hru budeme dívat z trochu odlišného úhlu kamery, který by při cílení na jiné publikum nebyl ničím divným.
Berounské studio Future Games slibuje do Tale of Hero čtyři kapitoly čítající celkem 70 lokací, kde potkáte 25 postav animovaných ve 3D, kteří s vámi prohodí něco z padesáti stránek dialogů. Docela tuctový příběh pojednává o mladém rybáři Olafovi, který by býval strávil poklidný život se svou milou ve vesnici na břehu jezera, kdyby jeho otec, udatný hrdina království, před svou smrtí na příkaz krále nezabil nebezpečného ohnivého draka. Po probuzení z třicetiletého spánku vše zjistí jeho bratr, sněžný obr Krugell, a proto unese princeznu a chce si vyřídit účty i s Olafem a jeho rodinou. Před ním tak leží velká výzva, protože jedině on může nepřítele zneškodnit a zachránit celé království i čest svého otce. Stane se tak zřejmě na podzim letošního roku.