Godus Wars kombinuje hratelnost klasických akčních realtime strategií s transformováním povrchu země tak, jak si ho možná pamatujete z původní hry. Jinými slovy se Godus Wars výrazně přiblížilo tomu, čím měla být Godus už od začátku. Relativně unikátní strategií s hraním si na boha a souboji.
Do hry se také konečně dostal Bryan Henderson, klučina, který se svého času proťukal až do jádra krychle v Curiosity a vyhrál možnost stát se "bohem" v další hře od Petera Molyneuxe. Ten na něj ale nějak zapomněl a Godus vyšel bez něj. Henderson teď konečně ztvárnil jednoho z nepřátelských bohů, kterým se musíte ve hře postavit.
zdroj: Archiv
Vy si zase můžete vybrat jednoho ze čtyř hratelených bohů, každý s několika schopnostmi. K dispozici pak máte dva základní typy jednotek (lučištníci a katapulty), dvacet Power Cards, sedmdesát unikátních úrovní a dva protivníky včetně Hendersona. Tolik k aktuální verzi hry v předběžném přístupu.
Plná verze by měla obsahovat přes stopadesát unikátních úrovní napříč sedmi kontinenty, přes dvacet Power Cards s tisícovkami variací a padesát různých bojových jednotek. To by měli tvůrci z 22cans dodat ještě letos.
Vývojáři si hru vydávají na Steamu sami a to na Windows a Mac, za cenu 15 eur. Jak už bylo ale řečeno na začátku, pokud jste na původní Godus přispěli na Kickstarteru, nebo jste si hru koupili na Steamu, dostanete Godus Wars zadarmo.