Změny jsou asi v kontextu moderních hráčů potřebné. Těžko říct jak hra zestárla pro nováčky, ale dnešní publikum asi chce obsahově "něco víc." Vývojáři se bohužel zatím neodhodlali říct jak moc a co všechno budou měnit, ale potvrzují, že ke změnám dojde. Částečným argumentem na jejich straně je také fakt, že pokud si chcete Final Fantasy VII zahrát v jeho původní podobě, tak vám v tom nic nebrání - upscalovaná verze vyšla loni.
"Jednoduše nemůžeme mít tyhle nádherné a moderní 3D modely Clouda a Barretta jak stojí frontu na monstrum, skáčou dopředu k útoku a pak zase skáčou zpátky do fronty. To by bylo bizarní. Samozřejmě že se tak chystají velké změny. Zase ale nemůžeme odstranit například odlehčené momenty, to by pak už nebylo FFVII," řekl v rozhovoru pro Engadget Tetsuya Nomura, producent hry.
Z toho se dá vyčíst, že změny čekají třeba soubojový systém, který je založen na tradičním, "klasickém" Final Fantasy postávání v řadě a čekání na tah. Nejspíše tak remake půjde cestou třeba Final Fantasy XV, která už nabídne akční zpracování soubojového systému. Ale to vše jsou dohady z několika málo vět.
zdroj: Archiv
Cenu, ani jiné detaily Nomura komentovat nehodlá, ostatně sám zdůrazňuje, že vývojáři zatím ještě nezveřejnili ani název hry, tudíž je příliš brzy na rozebírání herních detailů. Hru tak očividně na pultech nenajdete pod názvem Final Fantasy VII Remake. Vedle překopávání hratelnosti dojde také na škrtání. Nomura potvrdil, že některé věci půjdou také z kola ven, ale humor, či obecně odlehčené momenty zůstanou... Co na takové změny pak řeknou fanoušci jako tento?