Rising Storm 2: Vietnam bude klást větší důraz na menší týmy
zdroj: tisková zpráva

Rising Storm 2: Vietnam bude klást větší důraz na menší týmy

15. 1. 2016 12:31 | Preview | autor: Aleš Smutný |

Jak už nějaký pátek víme, na Rising Storm 2: Vietnam pracují Antimatter Games, kteří stojí za původní Rising Storm. Nyní se tvůrci podělili o několik novinek, které chtějí v rámci zaběhnuté formulky Rising Storm do hry zakomponovat. Už dříve se svěřili, že věrně historii by mělo být vietnamské bojiště asymetrické, kdy na jedné straně budou stát dobře vyzbrojení členové US Army a mariňáci a na druhé pravidelná armáda Severního Vietnamu a partyzáni z Vietkongu.

První velkou novinkou bude systém squadů, který klade důraz na hraní s kamarády a celkové usnadnění kooperace a komunikace v rámci menšího celku. V rámci squadu bude systém nabízet víc funkčnosti v rámci komunikaci s přáteli a odstraní některé překážky, které před hráče kladl starý, možná až příliš komplexní systém.

Druhou novinkou bude větší důraz na přestřelky mezi hráči. Samotné mechanismy střelby prochází fází vylepšování, přičemž cílem je, aby během přestřelek bylo poznat, kdo je prostě v této fázi šikovnější a ne jen kdo rychleji zmáčkl tlačítko myši. Ačkoliv vám um v této sféře nepomůže ve chvíli, kdy vás někdo přepadne za zálohy a nebo když vás počastuje sniper olovem, během střetů v poli bude boj na běžnou vzdálenost trochu více o šikovnosti.

Z dalších informací víme, že hra poběží na vylepšeném enginu, na němž běží původní Red Orchestra 2, tedy ještě na Unreal Engine 3 a tvůrci se snaží trochu zpřístupnit SDK, aby bylo modování snazší. Na další informace, včetně toho, jak se daří implementovat nové prvky, na který se ještě pracuje, si ještě musíme počkat.

zdroj: Archiv

Nejnovější články