První velkou novinkou bude systém squadů, který klade důraz na hraní s kamarády a celkové usnadnění kooperace a komunikace v rámci menšího celku. V rámci squadu bude systém nabízet víc funkčnosti v rámci komunikaci s přáteli a odstraní některé překážky, které před hráče kladl starý, možná až příliš komplexní systém.
Druhou novinkou bude větší důraz na přestřelky mezi hráči. Samotné mechanismy střelby prochází fází vylepšování, přičemž cílem je, aby během přestřelek bylo poznat, kdo je prostě v této fázi šikovnější a ne jen kdo rychleji zmáčkl tlačítko myši. Ačkoliv vám um v této sféře nepomůže ve chvíli, kdy vás někdo přepadne za zálohy a nebo když vás počastuje sniper olovem, během střetů v poli bude boj na běžnou vzdálenost trochu více o šikovnosti.
Z dalších informací víme, že hra poběží na vylepšeném enginu, na němž běží původní Red Orchestra 2, tedy ještě na Unreal Engine 3 a tvůrci se snaží trochu zpřístupnit SDK, aby bylo modování snazší. Na další informace, včetně toho, jak se daří implementovat nové prvky, na který se ještě pracuje, si ještě musíme počkat.
zdroj: Archiv