Jedním dechem ale tvůrci přiznávají, že Dawn Engine není zbrusu nová technologie. Vychází totiž z notně upraveného Glacier 2 enginu od IO Interactive (např. v Hitman: Absolution).
"Za každou hrou stojí technologie, která je klíčová, aby si mohli hráči vybudovat emocionální vztah k událostem v herním světě. Posledních pár let jsme na enginu pracovali bez ustání, budovali jsme a vylepšovali vizuální stránku her, aby to hráče co nejvíce vtáhlo dovnitř. Věříme, že nový engine nám pomůže po herní stránce i s vyprávěním příběhu," napsal na webu studia David Anfossi, šéf Eidos Montreal.
První obrázek sice studio nepropaguje jako obrázek z Deus Ex: Universe, ale to by bylo, aby šlo o obrázek z nějaké arkádové hopsačky. Deus Ex hrám na obrázku odpovídá prostředí a dokonce i styl barev, tedy černo - zlatá paleta. Za mírně odlišný vizuální styl bych se tedy nezlobil, ale Human Revolution vypadal hezky a dívat se znovu na něco podobného, jen ve výrazně lepším provedení, určitě zvládnu.