zdroj: Archiv
A protože se vydání blíží (23. března) přišlo mi vhod nové video, které mi hru vlastně připomnělo. Není sice moc dlouhé, ale názorně ukazuje fungování jednoho z doprovodných herních prvků – nastavení míry intenzity akce, což výrazně ovlivní nejenom váš zážitek (kvůli obtížnosti), ale i motivaci k opětovnému hraní. Jak vlastně celý slavný „intesity“ systém funguje v praxi?
Jak vidíte na videu, minimální míra intenzity je 0.0 a maximální 9.0, standardně je nastavena na 2.0. Zvyšovat ji můžete po desetinách, což ovlivní počet nepřátel a způsob, jakým vás budou otravovat, ale také míru získaných srdíček (bodů) a sílu zbraní, které budou padat z nepřátel.
Intenzitu akce lze měnit pro každou kapitolu zvlášť, ale vtip je v tom, že každá změna má podobu vaší sázky s hrou. Za každé zvýšení intenzity musíte vsadit do „kotlíku“ určitý počet srdcí, a když v dané kapitole zemřete a nedohrajete ji, tak o vsazená srdce přijdete a opačně. Jako motivace pro hraní za různých podmínek, potažmo hraní opakované, by to mohlo fungovat pěkně, i když je to tak trošku gambl, který naše vláda nemá ráda. Takže jim o tom nebudeme říkat :)
Prvků, kvůli kterým by mohl Kid Icarus Uprising stát potenciálně za hřích je ale víc. Kromě devíti tříd zbraní, které můžete posbírat a mít při jejich použití pokaždé odlišný zážitek ze hry, jsou to ovladatelná vozítka rozházená po kapitolách a zmínku zaslouží také podpora periferie Circle Pad Pro, což je v podstatě přídavek s druhým analogovým knoflíkem. Honza Vitík jej testoval při hraní Resident Evil: Revelations a v brzké době o tom určitě pár řádků sepíše.