Na dračí akci Scalebound mysleli vývojáři už před vydáním Bayonetty

1. 10. 2015 12:44 | Téma | autor: Aleš Smutný |

PlatinumGames patří k vývojářům, kteří zkouší vždy něco nového, ať to stránce hratelnosti a nebo stylu (MadWorld, Bayonetta) byť ne vždy jejich sázka vyšla. Podobně netradičně se tváří na Gamescomu předvedený titul Scalebound. Pokud vám relativně tuctový název hned nepřipomněl oč jde, nejspíše si vzpomenete na otravně vyhlížejícího adolescenta se sluchátky a mečem, který ovládá obřího draka, s nímž se pouští do křížku s nepřáteli od velikosti člověka po ještě většího draka.

Nejde ovšem o nějak nový nápad, jak se svěřil šéf vývoje Hideki Kamiya pro Gamespot. Nápad na hru vzniknul ještě před vydáním Bayonetty, byť se značně lišil od současné podoby Scalebound. „Nejdříve jsme začali pracovat na Bayonettě, pak jsme udělali prototyp, ale ten neuspěl a hra byla zrušená. Kvůli několika různým důvodům jsme nápad uložili k ledu a začali pracovat na Wonderful 101.“

V té době byla hra koncipována pro Wii, kde by využívala pohybového ovládání pro kontrolu dinosaurů. Velmi brzy ale byla myšlenka na dinosaury opuštěna a prehistorická zvířata byla nahrazena draky. „Hlavní hrdina byl tehdy slabší, než je náš současný. Původně to byla malá holčička, která s sebou měla draky. Ale jak jsme vytvořili prototyp, uvědomil jsem si, že nechci boj jen sledovat, ale chci se ho i účastnit. A tak jsme začali řešit, zda jí nenahradit šermířem a nebo někým starším.“

Po dokončení The Wonderful 101 se PlatinumGames opět vrátili ke konceptu, tentokrát už rozhodnutí, že pasivní role malé dívky, která ovládá draky bude muset být nahrazena někým proaktivnějším. Od té chvíle už začal tým na Scalebound pracovat se záměrem vydat hru a nezůstalo jen u prototypu. Vývoj tak má za sebou už dva roky. Nakonec roli hlavního hrdiny, který se bude do boje vrhat po boku draka Thubana získal adolescentně působící Drew.

Draka ovládá umělá inteligence, ovšem vy mu můžete zadávat příkazy. Platí, že když zemře jeden z dvojice, kvůli jejich propojení umírá i ten druhý. Po čase se naučíte na Thubanovi jezdit a můžete měnit jeho vzezření i jednotlivé schopnosti, jimž dominuje ohnivý dech. Hra vyjde koncem roku 2016 na Xbox One.

zdroj: Archiv

Nejnovější články