Bodycount
Věková dostupnost

Bodycount

Články

Nedávno zrušené tvůrce Driveclub bere pod svá křídla Codemasters

Codemaster letos slaví 30. let od svého založení v roce 1986. A protože na herní firmu jde o úctyhodný věk, kterého se většina anglických studií nedožila a možná ani nedožije (viz konec Lionhead), dali si Codies s předstihem dárek. S posvěcením majoritního akcionáře z Reliance Entertainment vzali pod svá křídla britské studio Evolution, které se nedávno rozhodla zavřít Sony. Codemasters se tak po čtyřech, pěti letech ve spíše úsporném režimu rozhodli opět šlápnout na plyn a rozšířit své aktivity dál než za nové díly ve vlastních sériích F1, DiRT nebo GRID.

Codemasters končí s akčními hrami, chystá nové závody

Nedávno vydaná střílečka Bodycount brzy přijde o rodiče. GamesIndustry.biz uvádí, že byli zaměstnanci včera svoláni na hromadnou schůzi, kde jim byl předestřen plán na uzavření studia. Dohromady se to týká 66 zaměstnanců studia v Guildfordu, které se vedle Bodycount podílelo na vývoji obou posledních Operation Flashpoint titulů Dragon Rising a Red River. Zdá se přitom, že rozhodnutí není motivováno jen špatnými prodeji Bodycountu, který v naší recenzi obdržel mírně nadprůměrné hodnocení.

Barevné tělopočítadlo - dojmy z hraní střílečky Bodycount

Ode dneška za týden bude na tomto místě viset recenze arkádové střílečky Bodycount, a i kdybych chtěl, stejně vám nemůžu ani naznačit, jak hra dopadne, resp. kolik švestek jí do balíčku na cestu do obchodů přibalíme. Zatím to ještě nevím a netroufám si ani odhadovat podle krátké hratelné ukázky, která se několikrát protočila mechanikou redakčního debugu. Šlo o ochutnávku tří misí z eponymního módu Bodycount, ve kterém jde stranou příběh a jedinou vaší starostí je získat chytrou hrou co nejvíce bodů. V tomto módů začíná název „tělopočítadlo“ dávat opravdový smysl, je to ale zábava?

Multiplayer v Bodycount je díky destrukci nepředvídatelný

Další vývojářský deník brzy vycházející FPS Bodycount nás blíže seznámí s multiplayerem a jeho kompetitivní i kooperativní variantou.

Bodycount nepočítá těla, ale vystřílenou munici

O střílečce Bodycount jste nějakou dobu neslyšeli, protože jsme o ní nepsali – nebyl důvod. Když jsem hru naposledy viděl tento rok na jaře na vlastní očiv Codemasters, žádný úžasný dojem nezanechala. První vývojářský deníček, ve kterém tvůrci ze všeho nejvíce hovoří o snaze emulovat dostupnými prostředky (vibrace, třas obrazu, chování zbraně) zážitek ze střelby z reálné zbraně, ale nevypadá zas tak špatně. Graficky hra rozhodně ze záběrů vypadá lépe (včetně destrukce objektů), než když jsem ji naposledy viděl, jen ty pastelové barvy zůstaly.

Trailer na Bodycount ukazuje zničitelné prostředí a řež

Když přišla zpráva, že FPS řežba Bodycount byla původně inspirována koncertem Lady Gaga a...
Hodnocení
GAMES.cz
6/10
Datum recenze:
31. srpna 2011
Recenze