Největší úspěch Call of Duty: Mobile zaznamenalo v USA, kde si ho stáhlo přes 17 milionů hráčů, následované Indií s 13,7 miliony a Brazílií se 7 miliony stažení. Hra je dostupná na všech světových trzích s výjimkou pevninské Číny (navzdory tvůrčímu studiu), Vietnamu a Belgie (kvůli loot boxům). Více než 55 % uživatelů tvoří majitelé zařízení s iOS, zbylá část připadá na Android.
Hráči v Call of Duty: Mobile během prvního týdne utratili 17,7 milionu dolarů (416 milionů korun) a průměrná útrata na jednoho hráče tak činí asi 17 centů čili 4 koruny. Nejvíc utráceli opět Američané, kteří se 7,6 miliony tvoří skoro polovinu příjmů titulu, v závěsu s Japonci a Brazilci.
Nintendo si tedy svého nově nabytého rekordu s 90milionovým Mario Kart Tour moc dlouho neužilo. V žánru mobilních multiplayerových stříleček pak Call of Duty naprosto převálcovalo start PUBG Mobile (27,9 milionu stažení) i Fortnite (22,5 milionu).
zdroj: Archiv
Battle royale Fortnite nicméně zbrzdil fakt, že startovalo pouze na iOS a verze pro Android vyšla později. Za první týden v něm hráči utratili také o poznání méně, jen 2,3 milionu dolarů. PUBG Mobile oproti tomu bylo zcela zdarma dva měsíce po vydání, po přidání mikrotransakcí pak vydělalo přibližně 600 tisíc dolarů během týdne.
Otravné mikrotransakce ani kontroverze dceřiného Blizzardu tedy neměly na úspěch mobilní verze vlajkové lodi Activisionu sebemenší vliv. Jen čas ukáže, jestli jde v případě Call of Duty: Mobile o přepálený start a nadšení rychle opadne, nebo tu máme nový fenomén na poli mobilního hraní.