Se smutnou tečkou se tak uzavírá 13 let historie týmu a Woolfe je posledním hřebíkem do rakve studia, které si dříve na chleba vydělávalo například tvorbou her pro prohlížeče nebo žoldáckým vývojem pro studia jiná. A že je to konec skutečně hořký i smutný zároveň, to již dokládají slova zakladatele studia Wima Wouterse.
Dle něj jsou například prakticky všechny odměny pro backery z Kickstarteru připraveny k odeslání a soundtrack ze hry je rovněž připravený k distribuci. Momentálně však neexistují ani finance na nákup prostých poštovních známek. Autoři se prý zkrátka stali obětí vlastních přehnaných ambicí a například rozhodnutí na přechod z 2D do 3D se ukázalo být jedním z těch horších, neboť tím značně narostly náklady a nároky na vývoj - nejen finanční. Do té doby prý autoři například nemuseli řešit kolize objektů, což se ovšem po přechodu na 3D ukázalo být velkým problémem.
zdroj: Archiv
Řeč tak nyní rozhodně nemůže být o pokračování, které měl tým GRIN v plánu, přestože všechno ztracené není. Značka a spolu s ní i zdrojové kódy prvního dílu jsou nyní k mání. Stačí se jen vytasit s dostatečným množstvím financí.
Woolfe se každopádně stala další ukázkou toho, že prvotní úspěch na Kickstarteru nic neznamená, pokud tvůrci nemají svůj plán nejenom promyšlený, ale hlavně dobře spočítaný pokud jde o náklady.