Značný úspěch na Kickstarteru (8,6 milionů dolarů) se proměnil v neúspěch na trhu. Od svého uvedení na trh v létě roku 2013 Ouya bojovala o své místo na slunci, ale silná konkurence a nekvalitní hardware vedly vedení k rozhodnutí, že bude lepší nechat hardware plavat a soustředit se na možnosti licencovat knihovnu více než 1000 her na trzích mimo USA. A právě s tím by Ouye mohla významně pomoci Alibaba.
Alibaba by chtěla Ouya hry nabízet na čínském trhu předinstalované ve svých set top boxech. Alibaba už samozřejmě uživatelům svých set top boxů nabízí hry a aplikace od třetích stran, ale bohatá knihovna Ouyi představuje přeci jenom zajímavější materiál, od něhož si Alibaba slibuje možnost zaujmout větší okruh zákazníků.
Podle WSJ zatím investice Alibaby nevedla k uzavření smlouvy s Ouyou o poskytnutí portfolia her, ale zjevně jde spíše o formalitu. Ouya už ostatně poskytla licenci na užití svých her v rámci streamovací služby další čínské firmy Xiaomi. A právě na tento druh byznysu si už Ouya dříve zajistila investice od několika firem včetně Nvidie.