God of War sice jen během prvního měsíce prodal přes 5 milionů kopií, což z něj dělá novodobého krále PlayStationu, ale úspěch Detroit: Become Human lze těžko označit za zanedbatelný. Od vydání 25. května se do boje za androidí svobodu pustilo přes 1,5 milionu hráčů.
Ti dohromady nahráli přes 20 milionů hodin, což dělá něco okolo třinácti hodin na jednoho hráče. To z mojí zkušenosti vydá zhruba na dva trochu rychlejší kompletní průchody. Během května se Detroit ve Spojených státech vyškrábal na třetí příčku v žebříčku herních prodejů napříč platformami – to není špatný výkon na exkluzivitu pro PlayStation 4.
zdroj: Archiv
Zároveň jde o nejúspěšnější titul studia Quantic Dream. Za stejné období od vydání prodal o dvacet procent více kopií než dosud nejlépe prodávaný Heavy Rain.
David Cage v červnu na Redditu nevyloučil možnost pokračování, ale samozřejmě by se spolu s ostatními scenáristy musel poprat s množstvím radikálně odlišných konců, kterými Detroit: Become Human disponuje, ať už co se týče stavu postav, nebo osudu samotného města.