Pokud tvůrci nezávislých, hráči zafinancovaných her, této nabídky EA využijí, a skutečně nemají důvod, proč by nechtěli výhodně oslovit okolo 12 milionů registrovaných uživatelů Originu, bude to výhra pro obě strany – vývojáře i EA. Atraktivitu této nabídky ostatně potvrdila i dvojice vývojářů, kteří aktuálně uspěli se svými Kickstarterovými kampaněmi.
Brian Fargo, který na Kickstarteru vybral na Wasteland 2 skoro 3 miliony dolarů, označil nabídku EA za „ekonomický bonus pro malé vývojáře“ a prohlásil, že se jeho tým inXile těší, až Wasteland 2 předloží uživatelům Originu.
Jane Jensenová pak za své studio Pinkerton Road, kterému na financování adventury Moebius zbývá na Kickstarteru ještě 14 dní a už nyní byla požadovaná částka překonána, komentovala záměr EA slovy: „Hráči financované projekty připomínají hráčská ocenění – je to pro ně způsob, jak vyjádřit, co chtějí hrát a kupovat. Hezky se tedy dívá na to, jak si i velice vydavatelé typu EA tohle uvědomují a otvírají takovým hrám své distribuční kanály.“ Co dodat, má pravdu holka...