Frank Gibeau, který je v čele EA, si to pochvaluje: „Už nejde o žádný experiment, tohle je naprosté odevzdání se myšlence digitální distribuce. Spálili jsme lodě a vydali se do vnitrozemí. Byznys se vydal digitální cestou. Mobily. Asie. Velká část obchodů leží v Asii. Znamená to ale, že skončil prodej pevných nosičů? Ne".
Za hlavní prodejní taháky v daném čtvrtletí sloužily mobilní hry obecně, ale též Battlefield 3 a samozřejmě FIFA 13 – ta navýšila prodeje digitálního obsahu oproti FIFA 12 o 92 procent. Na asijském trhu bodovala FIFA Online 3 a Real Racing 3.
To vše samozřejmě podtrhuje i úspěch Originu, který dosáhl 50 milionů instalací včetně 22 milionů instalací na mobilní platformy. Co se týče hrubých čísel, v meziročním porovnání digitální distribuce jasně vzrostla z 342 milionů dolarů na 482 milionů. Celkové zisky ročně poklesly o 6 milionů z 955 na 949 milionů, což asi moc lidí netrýzní vzhledem k tomu, že vlastně EA jelo na „volnoběh“ bez nějakých trháků a cíl stanovený za Johna Riccitiella, tedy důraz na digitální distribuci, vychází.