Třeba střílečky Battlefield 3 se prodalo přes 11 milionů kopií, což se s více než dvojnásobnými prodeji Modern Warfare 3 zdánlivě nedá moc porovnávat, ale nesmíme zapomínat, že BF3 byl teprve první přiznaný útok EA na pozice konkurenční série.
Výborně si vedla i FIFA 12, která se již dle dřívějších informací stala nejprodávanějším sportovním titulem EA všech dob ve Velké Británii a nejrychleji prodávaným sportovním titulem všech dob s více než 3,2 miliony prodaných kopií za první týden. Celkově FIFA 12 prodala přes 10 milionů kopií a výrazně se, společně s BF3, podílela na nárůstu tržeb EA z digitálního prodeje. Mohou za to především DLC a placený obsah pro obě hry.
Výraznou měrou se na meziročním nárůstu tržeb z digitálního prodeje o 78 % podílel i úspěch divize PopCap, jejíž tržby narostly ve 3. kvartále meziročně o 30 %. A na to, že prodejní potenciál mimo území USA je v případě série NFL omezený, je úspěch, že se ročníku s číslem 12 prodalo skoro 5 milionů kusů. O NHL bohužel řeč nebyla, ale asi to zas tak velký tahák nebyl.
Digitální platforma Origin má podle informací pro investory a akcionáře, které už z principu bývají, co nejpřesnější, 9,3 milionů registrovaných uživatelů. Ve srovnání s 40 miliony u Steamu se to nezdá být mnoho, ale je třeba si uvědomit, jak dlouho už funguje Steam, a jak dlouho Origin.
Na základě rychlého počátečního nárůstu uživatelů (koneckonců došlo i k automatickému převedení účtů všech uživatelů EA Downloader) se sice nedá s jistotou říci, že Origin poroste nadále stejným tempem a brzy bude na úrovni Steamu, ale není pochyb o tom, že se už nyní řadí mezi ty "větší" kanály digitální distribuce. Souvisí to však s navyšováním nabídky titulů, která se zatím omezuje na tituly od EA, THQ, Capcomu, ale v následujících týdnech by ji měly rozšířit produkty od dalších 11 firem.