Peníze se ale naštěstí podařilo zajistit a Chen mohl zase všechny pracovníky, kteří museli odejít, znovu zaměstnat nebo s nimi uzavřít kontrakty na určitou práci. Nu a nyní může konečně se zábleskem úsměvu říci, že Journey se zaplatila a nyní dokonce začíná vydělávat. Považte, takový luxus!
Připomeňme, že Journey si nevedla vůbec špatně. Na nepřízeň kritiků si rozhodně nemůže stěžovat, i u nás dostala zcela zaslouženou desítku a následně jsme ji vyhlásili i redakční hrou roku. Loni se tedy zaplatily náklady na vývoj tohoto magického dobrodružství a nyní je sám Chen zvědavý, jak to bude s prodeji dál. Zjevně je o hru stále zájem a on sám netuší, jak to bude vypadat v dalším čtvrtletí.
Co se týče studia, to splnilo svou smlouvu se Sony a nyní se dívá do budoucnosti v rámci vývoje pro více platforem. Chystaný projekt se nachází v dlouhé, na indie hru až netradičně dlouhé, fázi pre-produkce. Co bude dál, to se uvidí. Ale jedna nespravedlnost vesmíru byla napravena, tak výjimečná hra jako Journey konečně není ztrátová.