Harrison působil 15 let v Sony, kde se vypracoval až do presidentské pozice a staral se o exkluzivní tituly pro PlayStation. Tuto pozici v roce 2008 opustil, aby později nastoupil do Microsoftu, kde v podstatě dělal to samé pro Xbox po dobu tří let. Rozhodně tedy ví, jak byznys funguje.
Na minulých generacích nebylo o exkluzivní tituly na obou konzolích nouze, proto byla Harrisonovi položena logická otázka: „Proč už Microsoft nedělá tolik exkluzivní her pro Xbox?“ Jeho odpověď zní logicky: „Microsoft i Sony čelí stejnému problému – nákladům na vývoj. Ty se za posledních pár let zvedly natolik, že hry zkrátka musíte vydávat na všechny možné platformy, aby se vývoj zaplatil, a abyste na tom vydělali.“
Dříve to holt šlo snáz, netlačilo se tolik na grafickou stránku, hry nebyly tak velké, scénáře tak promakané (samozřejmě případ od případu). Vývoj stál zkrátka mnohem méně peněz, díky čemuž se vyplatilo vydání na jediné konzoli. „Netvrdím, že dnes není možné dělat exkluzivity, jen to dříve šlo s mnohem více tituly než dnes,“ dodává Harrison.
Doba exkluzivním titulům zkrátka nepřeje tolik, jako v časech dávno minulých. Přesto bych se rád dočkal přesnější odpovědi na otázku: „Jak je možné, že PlayStation 4 má o tolik více exkluzivních titulů než Xbox One?“ Svou roli v tom samozřejmě hrají mnohonásobně nižší prodeje konzole od Microsoftu, takže se dá pochopit, že se jim nechce investovat do exkluzivit a odsoudit je tak k nižší prodejnosti. Jenže nižší prodeje konzole budou pravděpodobně způsobené chybějícími exkluzivitami. Microsoft se zkrátka sám dostal do bludného kruhu, ze kterého mu jen těžko pomůže silnější konzole Xbox One X.