Úplně přesná čísla ještě asi nejsou známá, protože jak říkal Martin Klíma v našem podcastu, data týkající se konzolových verzí budou studiu známá nejdřív za měsíc. Abych citoval přímo Frývaldského: “Dá se říci, že jsme blízko jednoho milionu prodaných kusů, když vezmu všechny platformy a distribuční kanály.”
(Skoro) milion prodaných kusů je sice potěšující cifra, ale pro studio nejde o něco šokujícího. Projekt s rozpočtem stovek milionů korun na podobně vysoké prodeje zkrátka cílit musel, o čemž svědčí i další zajímavé číslo: v den vydání bylo v obchodech po celém světě pro hráče připraveno 350 tisíc fyzických kopií.
zdroj: Archiv
To, že jste si Kingdom Come mohli koupit i “v Dubaji na letišti”, je podle Frývaldského velkou zásluhou vydavatele Deep Silver spadajícího pod Koch Media, který vývojářům velmi pomohl právě s distribucí fyzických kopií, jež by pro tým pochopitelně byla výrazně náročnější než ta digitální.
Z rozhovoru určitě musím vypíchnout i spekulace ohledně toho, co čeká studio v budoucnosti. První potěšující informací je, že Warhorse údajně nemá v plánu teď po skočení největšího zápřahu propouštět zaměstnance a bude dál pracovat na vylepšení technického stavu hry. A prý ještě letos by se tým mohl začít přesouvat na další projekt. Jak říká Frývaldský: “Já myslím, že myšlenka na další věc v hlavě Dana Vávry už dávno existuje. Možná už velmi, velmi dlouho.”
Že by datadisk? Nebo úplně nová hra? Na takové otázky je stále ještě brzy. Zatím nezbývá než spokojeně sledovat, jak se projekt přelévá do černých čísel, a pogratulovat Warhorse k tomu, že úspěšně došli do cíle své dlouhé cesty.