Každou chvíli se z EVE k laickým uším donesou neuvěřitelné historky o ohromných bitvách mezi hvězdami, o podrazech galaktických rozměrů, o zničených lodích v hodnotě desítek tisíc skutečných, v běžném životě uplatnitelných dolarů. To by naštěstí pod nadvládou nových majitelů nemělo skončit, protože pro samotné studio CCP se pravděpodobně nic zásadního nezmění.
Žádná restrukturalizace, žádné vyhazovy. Všech 250 současných zaměstnanců ve studiích v Reykjavíku, Londýně a Šanghaji bude pokračovat ve své práci, ovšem CCP poskytne Korejcům své zkušenosti a expertizu ve vývoji živoucího světa s ohromnou a nadšenou komunitou. To se bude tvůrcům Black Desert Online s jejími téměř 10 miliony hráčů stoprocentně hodit.
K prodeji nedošlo proto, že by CCP mělo akutní finanční problémy. Sice se mu příliš nepodařilo prorazit na poli VR her, kam vložilo hodně úsilí například skrz vesmírnou EVE: Valkyrie, ale v prasátku pořád zůstala zdravá sumička. Ovšem jak říká CEO Veigar Pétursson: „Nejlepší je shánět peníze tehdy, když je nepotřebujete.“ Za společnost topící se na pokraji bankrotu by asi nikdo stovky milionů dolarů na dřevo nevysázel.
Ideálním scénářem, který si teď obě studia představují, je zlepšení finančních prostředků CCP, které by mohlo znamenat i nábor nových zaměstnanců a další projekty z univerza EVE, a zároveň zkvalitnění služeb pro Black Desert Online, případně budoucí masivně multiplayerové pokusy korejského studia. Pokud se tahle představa naplní, všichni hráči na tom můžou jenom vydělat.