John Riccitiello vidí jako jeden z důvodů nižších zisků neúspěch Medal of Honor: Warfighter. Ať už za to mohla tvrdá kritika (což si myslí Peter Moore), nebo (a to dle mě spíše) přesycení trhu tímto formátem FPS, výsledek je jasný. Medal of Honor jde k ledu, zřejmě na nějaký čas, ne navždy. Značka z plánovaného rotování Medal of Honor – Battlefield vyjmuta, prostě teď nemá potřebnou sílu. EA si z poklesu prodejů nějak velkou hlavu nedělá, protože vidí, že jejich částečná transformace funguje.< /p>
Jak bylo řečeno, digitální distribuce narůstá. Jenom Premium služby pro Battlefield 3 vydělaly 108 milionů dolarů a hlásí skoro tři miliony registrovaných uživatelů. Podle EA se tak z Battlefield spolu s FIFA stává největší základna pro digitální distribuci. Ostatně, FIFA 13 si vedla také dobře, prodalo se jí o 23 procent více, než předchůdce. Další silnou značkou je Madden a EA si pochvaluje i úspěch iOS titulů, které generují stále větší zisky. Právě růst mobilních platforem, primárně iOS, za sebou daleko nechal výdělky z digitální distribuce na PC.
Jaká je tedy poučení? Celý trh, včetně hráčů, čeká na novou generací konzolí a má čím dál raději digitální distribuci (Origin má 39 milionů registrovaných uživatelů). Nepřekvapivě zažívá nárůst hraní na mobilních platformách a krabicovky přestávají být jistotou, jakou byly kdysi. Medal of Honor jde od válu, příští rok by měl vyjít další Battlefield, ale nevíme zatím z jaké „stáje“, tedy zda čtyřka, nebo třeba další Bad Company. A Fuse bylo, poměrně rozumně, odloženo na druhý kvartál tohoto roku.