Spencer (po přeložení z twitterovštiny) přímo říká: „Jsme hodně zaměření na first party hry. Budu opatrný ohledně toho, kdy a co oznámíme, ale vím, že mít silnou sestavu vlastních her je klíčové. Důležité je mít first party hry při vydání Scorpia.“ V rámci kontextu stojí za připomenutí, že Xbox s prozatímním označením Project Scorpio by měl vyjít koncem tohoto roku, nabídne hraní ve 4K a podporu pro systémy virtuální reality (více v tomto článku).
„Nejprve jsme se zaměřili na hardware, což trvalo dlouho. Pak jsme přepracovali Xbox Live a operační systém. Teď se naše pozornost zaměřuje na hry od našich vlastních studií,“ vysvětluje Spencer.
Otázkou samozřejmě je, jako hry by mohl Microsoft mít hotové k vydání Scorpia. Když se podíváte na seznam studií, nejpravděpodobnější je vydání Halo 6 od 343 Industries, kteří s klíčovou značkou Xboxu pokračují po Bungie. Ostatně, konec pětky nenechával nikoho na pochybách, že sága bude pokračovat. Turn 10 vydali Forza Motorsport 6 předloni, takže by při zachování dosavadního cyklu mohl nový díl přijít letos.
zdroj: Archiv
U Mojangu by se dalo zcela teoreticky počítat s další verzí Minecraftu a Rare stále pracují na Sea of Thieves. Od koho se asi letos nové hry nedočkáme, je studio Coalition, které vydalo Gears of War 4 loni a stále pracuje na novém obsahu do multiplayeru. Samozřejmě ale může vyjít neočekávaná hra od dalších studií, uvidíme letos na E3.
Spencer jako obvykle dodal, že po návštěvě Japonska vidí budoucnost JRPG a her od japonských vydavatelů na Xbox One optimisticky, tím spíš, že Final Fantasy XV byla hráči dobře přijata. „Ano, vím, že jsem to říkal i dříve,“ dodává Spencer a já s nemalou výčitkou opáčím, že opravdu říkal a skutek utekl. Je jasné, že pro oznámení novinek bude klíčová letošní E3, což Spencer i zdůraznil, ať už jde o Scorpio, tak i hry od Microsoftu.