Wilson je první CEO Electronic Arts, který nepřišel na post šéfa z venku, ale přímo z firmy. Svou kariéru v EA začal v australské pobočce a postupně vystřídal pozice šéfa Online divize pro Asii, byl hlavním producentem FIFA série a rovněž byl odpovědný za online službu Origin.
Larry Probst, dočasný CEO firmy a předseda správní rad, označil Wilsona za „přesvědčivého a charismatického komunikátora, který se do hloubky zajímá o organizační vývoj, týmy a individuální kariéry lidí, co pracují pro EA. Ze všeho nejdůležitější ale je jeho respekt a oddanost vůči našim zákazníkům.“
Probst si nadále podrží místo šéfa správní rady EA, zatímco sám Wilson se jako nový CEO bude soustředit na tři základní pilíře korporátní strategie: pokračující transformaci směrem k digitální budoucnosti; vydávání skvělých her a zajištění kvalitních služeb na všech platformách; vštěpování firemní kultury zaměřené na výkon, která se postará o ziskový růst.
Pokud jste ani jednom z těchto tří bodů pořádně nerozuměli, tak nevěšte hlavu, je to jen newspeak velké firmy. Opravdu důležitý pro nás hráče je první bod, spojený s transformací EA na firmu, která je silná v rámci digitální distribuce a digitálních služeb obecně. Wilson si jako šéf EA hodlá pohlídat zejména stávající značky EA a investice do next-gen konzolí, mobilních platforem a free to play modelu.
Andrew Wilson bude jako CEO Electronic Arts ročně pobírat základní odměnu ve výši 800 tisíc dolarů, a když se firmě podaří naplnit stanovené cíle, tak se může těšit na bonusy až ve výši 150 % základu. Správní rada rovněž Wilsonovi schválila možný nákup 1 milionu akcií za cenu platnou k 30. září tohoto roku.