Alfa verzi začali Keen Software v rámci early access na Steamu prodávat 23. října minulého roku a zjevně vyplnili díru v nabídce her, protože 100 tisíc prodaných kopií dosáhli už po třech týdnech. Další milník v podobě 250 tisíc prodaných kopií překonali v únoru 2014, což pravděpodobně souviselo s implementací multiplayeru v lednu letošního roku. Půlmilionová laťka padla v květnu tohoto roku a přes plodné partnerství s Yogcastem už byla cesta k překonání milionové mety volná.
Space Engineers není hotová a ještě chvíli nebude, jak uvádí tisková zpráva, která rovněž zdůrazňuje pozitivní hodnocení hráčů na Steamu, a nekecá. Na Steamu hru hodnotilo přes 26 tisíc hráčů a průměrné hodnocení 96 %, respektive „až na výjimky kladné“ hovoří samo za sebe. Hráči si krom zábavné a tvořivé hratelnosti pochvalují i pravidelnost updatů, kterých Keen Software zvládli za rok vydat přesně 52.
Z dalších statistických údajů zaujme hlavně počet aktivních hráčů za týden (230 tisíc) a měsíc (675 tisíc), potažmo 1300 modifikací, které už hráči stihli pro Space Engineers sami vytvořit.
Uvedené a další informace nabízí vkusně vyvedená infografika níže a zbývá dodat, že Space Engineers je na Steamu dostupná za 19 euro a časem vyjde i na Xbox One v rámci programu ID@Xbox.
Hrajete, hráli jste či plánujete hrát Space Engineers?