Právě kvůli očekávání nových konzolí se tak dobře neprodávaly multiplatformní tituly oblíbených značek. Zároveň ale Peter Moore konstatoval, že vydání nových konzolí bude pro firmu i celý herní průmysl prospěšné. „Myslím, že do března příštího roku zvládnou obě konzole prodat dohromady deset milionů kusů...bez problémů.“ Dle Moora za to může i jasná vize a hlavně připravenost Microsoftu a Sony.
Zároveň se to pojí s očekáváním úspěchu EA, která je dle šéfů i obecných odhadů na přechod na nové konzole dobře připravena. Ostatně, v den zahájení prodeje nových konzolí bude mít EA na obou dvou velké tituly jako MADDEN, Battlefield 4 nebo FIFA 14 a v krátkém závěsu vyjde i Need for Speed: Rivals a NBA Live. Zvláště Battlefield 4 byl akcionářům ve zprávě představován jako jasný hit, o který se firma může s klidem opřít. V budoucnu má být podobným titulem Titanfall, na němž prý Respawn odvádí skvělou práci a v některých ohledech je prý daleko před původním očekáváním.
Pokud se podíváme zpětně na výsledky za uplynulé čtvrtletí, uvidíme potvrzení určitých trendů. Zatímco tržby z tradiční distribuce meziročně klesly o 130 milionů dolarů, tržby z digitální distribuce narostly o 125 milionů. Podle očekávání je za propadem snížený prodej na dosluhující generaci konzolí. Naopak prodej na PC meziročně po předchozím poklesu opět stoupl.
Za úspěch v oblasti digitální distribuce byly oceňovány především tituly FIFA Ultimate Team, FIFA Online 3 a Star Wars: The Old Republic, které svým free-to-play systémem patří mezi tradiční a kvalitní „přispěvatele“. Obecně se tak potvrzují očekávatelné trendy, tedy, že digitální distribuce narůstá a celé odvětví čeká na příchod nových konzolí.