Tim Cain odešel z Interplaye ještě v průběhu vývoje Fallout 2, aby založil další známé studio Troika Games, které může minimálně za dvojici nezapomenutelných záseků: steampunkovou laskominu Arcanum: Of Steamworks and Magick Obscura a upírské RPG Vampire: The Masquerade – Bloodlines. Ani na jednu z her se prostě nedá jen tak zapomenout. Troika stvořila na zakázku a navíc v rekordním čase ještě velmi slušné D&D RPG The Temple of Elemental Evil (někdo zná jako Greyhawk), ale o další RPG už zájem nebyl, firma skončila a Tim Cain se v roce 2005 přemístil do Carbine, kde odpovídal za design nedávno oznámeného sci-fi MMO Wildstar.
Jeho spuštění a případného úspěchu či neúspěchu už se ovšem nedočká, protože od nynějška bude v Obsidianu působit jako jeden z vedoucích programátorů. Není to tedy designérská role, ale vůbec není vyloučeno, že se k ní propracuje. Asi spíše v Obisidianu neví, jak ho co nejlépe využít, když je to člověk se zkušenostmi a velkými schopnostmi v oblasti designu, scénáře i programování.
Fanoušci Falloutu by si asi moc přáli, aby Tim Cain dostal na starosti nějaký nový Fallout projekt, ale to bohužel není v rukou Obsidianu, ale Bethesdy. Vůbec nejlepší by ale bylo, kdyby na konto Cainova příchodu vzniklo v rámci Obsidian něco úplně nového. Tým kolem Fearguse Urquharta se toho nebojí, jak ukázal s nedokonalým, ale přesto v mnoha ohledech skvělým Alpha Protocolem. Uvidíme, jestli z toho bude něco většího, nebo se jen Tim Cain zařadí mezi řadové zaměstnance. S jeho zkušenostmi by to ale byla škoda. Co by se podle vás mělo stát, teď, když je nezanedbatelná část „Fallout party“ zase spolu v jedné firmě?