Když totiž přeložíte počet prodaných kusů do tržeb, tak jde o 5,8 milionu dolarů. Prodeje iOS verzí se na tržbách podílely 81,7 procenty a prodalo se jich 1,7 milionů kusů, zatímco na Google Play jen 296 tisíc a na Amazonu 92 tisíc.
Překvapuje vás taková dominance Applu? Inu, vysvětlení je jednoduché - Monument Valley se chytla především v Americe, kde je Apple chtě nechtě populárnější než v jiných zemích. V Americe se prodalo 38 % z celkového počtu kusů. Na druhém místě je s 12 % Čína a třetí místo si mezi sebou rozdělují Německo a Anglie, obě země s 5 %. Nádherná logická hra si tak našla své publikum hlavně ve Spojených Státech.
Docela dobře je na tom i placené DLC Forgotten Shores, kterého se prodalo 575 608 kusů, což není vůbec málo. Stejně tak je úctyhodný údaj o tom, že 50 % hráčů, kteří Monument Valley rozjeli, hru dohráli.
Nejzajímavější jsou ale údaje o nákladech na vývoj. Na původní hře se pracovalo 55 týdnů a stála 859 tisíc dolarů. Práce na Forgotten Sands pak trvaly 29 týdnů a DLC vyšlo na 549 tisíc dolarů.
Jestli se vám to nezdá a začínáte hned propočítávat souvislosti mezi cenami hry a DLC, tak přestaňte - vývojáři hned upozorňují, že na hře a na DLC nepracoval úplně stejný počet lidí a lišily se také počty hodin za týden. I přesto je to zajímavý údaj, a když to dáte dohromady, vyjde vám nějakých 1,4 milionu dolarů na hru i DLC dohromady. Na celou infografiku se můžete podívat pod textem nebo pod tímto odkazem.