„Nemyslím si, že bychom trh zahltili. Hráči nám dají jasně najevo, jak na tom jsme. A momentálně jich víc a víc nalézá cestu k téhle sérii, takže nějaké zahlcení rozhodně zatím nevidím. Je to pro nás průlom. Pokud máte dost kvalitní obsah, tak frekvence, s jakou hry vydáváte, není rozhodující. Naopak. Lidé čekají víc a víc toho samého. Proto je přirozené jim právě tento obsah poskytnout. Hráči jsou spokojení a naší prací je činit je spokojenými,“ konstatuje Mallat.
Je samozřejmě nutné si uvědomit, že na jednotlivých hrách nepracuje stále stejné studio. V rámci Ubisoft Montreal funguje několik samostatných studií, která mají na práci „svůj“ díl ze série. Takže tým, který pracuje na Black Flag není tím, který pracuje na pátém dílu a je pravděpodobné, že to ani není v zásadě ten samý tým, který má na kontě Assassin's Creed III.
„Materiál, z nějž tvoříme tuto sérii, je dostatečně dospělý, aby povzbuzoval růst jednotlivých týmů, takže my máme v tuto chvíli několik klíčových týmů, které pracují na dalším dílu i jiných projektech v rámci značky“, vysvětluje Mallat. „Proto dostává každý Assassin's Creed svůj vlastní pracovní tým, který na daném projektu pracuje více než rok. Říkáme tomu cestovní mapa. Bere v potaz tvůrčí obsah i zasazení hry, tedy kde a co, technologii a samotný tým“.
Svým způsobem Mallat neříká nic nového a překvapivého. Assassin's Creed momentálně jede na vlně zájmu a popularity a řadí se mezi nejcennější značky na trhu. A hráči o značku mají bez diskusí zájem, o čemž svědčí prodejnost třetího dílu, ale třeba také vítězství v hráčské části ankety Booom.