Ubisoft: „Hráči chtějí každoroční Assassin's Creed“
zdroj: tisková zpráva

Ubisoft: „Hráči chtějí každoroční Assassin's Creed“

2. 4. 2013 13:27 | Byznys | autor: Aleš Smutný |

Yannis Mallat, šéf Ubisoft Montreal, se rozpovídal na téma přerodu značky Assassin's Creed v každoroční stálici na nebi nových her. Jakkoliv se může zdát nahuštění dílů tak rychle po sobě (Assassin's Creed III bude letos následovat Assassin's Creed IV: Black Flag, přičemž další díl už je ve výrobě) podezřelé, Ubisoft se momentálně domnívá, a podle prodejů má na to plné právo, že značka se těší velké podpoře hráčů, která jen tak nepovolí.

„Nemyslím si, že bychom trh zahltili. Hráči nám dají jasně najevo, jak na tom jsme. A momentálně jich víc a víc nalézá cestu k téhle sérii, takže nějaké zahlcení rozhodně zatím nevidím. Je to pro nás průlom. Pokud máte dost kvalitní obsah, tak frekvence, s jakou hry vydáváte, není rozhodující. Naopak. Lidé čekají víc a víc toho samého. Proto je přirozené jim právě tento obsah poskytnout. Hráči jsou spokojení a naší prací je činit je spokojenými,“ konstatuje Mallat.

Je samozřejmě nutné si uvědomit, že na jednotlivých hrách nepracuje stále stejné studio. V rámci Ubisoft Montreal funguje několik samostatných studií, která mají na práci „svůj“ díl ze série. Takže tým, který pracuje na Black Flag není tím, který pracuje na pátém dílu a je pravděpodobné, že to ani není v zásadě ten samý tým, který má na kontě Assassin's Creed III.

„Materiál, z nějž tvoříme tuto sérii, je dostatečně dospělý, aby povzbuzoval růst jednotlivých týmů, takže my máme v tuto chvíli několik klíčových týmů, které pracují na dalším dílu i jiných projektech v rámci značky“, vysvětluje Mallat. „Proto dostává každý Assassin's Creed svůj vlastní pracovní tým, který na daném projektu pracuje více než rok. Říkáme tomu cestovní mapa. Bere v potaz tvůrčí obsah i zasazení hry, tedy kde a co, technologii a samotný tým“.

Svým způsobem Mallat neříká nic nového a překvapivého. Assassin's Creed momentálně jede na vlně zájmu a popularity a řadí se mezi nejcennější značky na trhu. A hráči o značku mají bez diskusí zájem, o čemž svědčí prodejnost třetího dílu, ale třeba také vítězství v hráčské části ankety Booom.

Nejnovější články