Předtím působila v Ubisoft Montreal, kde byly její kroky mnohem více na očích veřejnosti - v letech 2004 až 2007 pracovala jako producentka na Assassin's Creed. V letech 2007 až 2009 se coby výkonná producentka podílela na Assassin's Creed II, aby následně v letech 2008 a 2009 pomohla rozjet vývoj Watch Dogs. A nakonec v letech 2010 až 2013 produkovala Splinter Cell: Blacklist.
"Jsem si jistá, že nyní je na předání studia do Alexových rukou dobrá příležitost, zatímco já se vydám za novými příležitostmi. Kam se chystám, vám časem prozradím, ale teď bych chtěla poděkovat Ubisoftu za dlouholeté partnerství a popřát firmě jen to nejlepší," napsala na oficiální blog velmi formální rozloučení Raymond. Můžeme se jen dohadovat, jestli ji zlanařil jiný velký vydavatel či studio, nebo jestli ji uvidíme časem na Kickstarteru s nějakým zajímavým projektem.
Raymond byla nejviditelnější před a kolem vydání prvního dílu v sérii Assassin's Creed, kdy byla společně s Patrice Désiletsem hlavní tváří hry. Bylo by zajímavé, kdyby oba spojili síly a pustili se do zbrusu nového konceptu, ale Désilets má teď asi plné ruce práce se soudní pří s Ubisoftem a jeho hra 1666 leží ladem. Ale zpátky k Jade Raymond. Ještě před štací v Ubisoftu pracovala chvíli jako producentka The Sims Online pro EA a v branži začínala jako programátora pro Sony, kde pracovala na Jeopardy.
Je možné, že si Raymond chtěla po letech produkování a řízení vyzkoušet něco více tvůrčího a může se vrhnout do vývoje nějaké nezávislé hry. Ale stejně tak existuje možnost že člověka s jejími zkušenostmi mohla zlanařit například EA pro práci na nějakém obřím projektu. Nováčkem není ani Alexandre Parizeau, který po Raymond převezeme Ubisoft Toronto. Parizeau se podílel jako senior producent a producent na hrách Splinter Cell: Blacklist, Splinter Cell: Conviction a Rainbow Six: Vegas.