Valve ulovila Clinta Hockinga - kreativní mozek Far Cry 2
zdroj: tisková zpráva

Valve ulovila Clinta Hockinga - kreativní mozek Far Cry 2

12. 7. 2012 18:01 | Byznys | autor: Aleš Smutný |

Další z šikovných vývojářů spokojeně skončil v síti Valve, které láká medovými slovy i činy, na něž se těžko říká „ne“.

Oním jedincem je Clint Hocking, který strávil devět let v Ubisoftu a před dvěma lety odtamtud odešel do LucasArts, kde pracoval na blíže nespecifikovaných projektech. Nyní už je ve Valve, jak se pochlubil na svém Twitteru. Mezi Hockingovy nejvýznamnější práce patří level design Splinter Cell. Dařilo se mu v této oblasti natolik, že se do vývoje Splinter Cell: Chaos Theory zapojil jako šéf level designu (de facto byl pak za celou SC sérii odpovědný) a na Far Cry 2 pracoval už jako creative director.


Rozhodně jde o chlapíka šikovného a schopného, který se dokáže prosadit a Valve jeho angažováním demonstruje, že to s avizovaným posilováním těmi nejlepšími z nejlepších myslí vážně. Další úlovky Valve za poslední rok jsou Michael Abrash, Doug Church, Mike Sartain a před pár dny oceňovaný ekonom Yanis Varoufakis.

Zopakujme, že Valve má poněkud nestandardní metody práce. Preferuje či dokonce požaduje vysokou míru autonomie svých pracovníků a spoléhá hodně na jejich kreativní schopnosti, díky nimž by měla společnost vytvářet unikátní projekty. Nebojí se velkých jmen i neznámých, ale schopných pracovníků, jde prostě o to, aby si sedli se zbytkem týmu a byli schopni se adaptovat na podobný styl práce. A soudě dle dosavadní kvality produkce Valve, tato netradiční forma fungování firmy celkem šlape.

Nejnovější články