Vedení Wargaming Nexus se ujme Mike Belton, který ve Wargamingu deset let zastával funkci globálního šéfa marketingu a PR. Divize se bude soustředit jak na vývoj vlastních mobilních her, tak i vyhledávání perspektivních titulů mezi externími studii.
„Hlavní hnací silou za Wargaming Nexus je inovativnost, ať už při zakládání týmů, v pracovních postupech, technologiích, ale i ve vyvíjených hrách,“ říká Belton. „Dáváme dohromady silný tým zkušených profesionálů z celého světa. Naše momentální síly sestávají z ostřílených veteránů z Wargamingu s širokou škálou expertíz, kteří rozumí tomu, co hráči chtějí. Kombinace všech těch faktorů by měla přispět k našemu úspěchu.“
Chystané hry bude z velké části pohánět Unreal Engine 4, jde totiž o produkt spolupráce Wargamingu a Epic Games, na které se firmy dohodly předloni na WG Festu v Moskvě. Od té doby Wargaming používá UE4 ve většině svých prototypů, zejména kvůli snadné implementaci meziplatformního hraní. Za poslední půlrok už prototypové fáze dosáhlo šest úplně nových projektů a firma pracuje na dalších, stejně jako shání další nadějné týmy, které by její nově založenou divizi posílily.