Sám Spector o svém návratu k tvorbě her říká: „Miloval jsem práci se studenty jako ředitel Denius-Sams Gaming Academy. Ale když se objevila možnost mít větší roli v tvorbě Underworld Ascendant, stejně jako šance na další návštěvu světa System Shocku, možnost pomáhat přinést tyto hry publiku 21. století, nemohl jsem ji odmítnout. Práce na System Shocku byla jedním z největších zážitků mé kariéry a ani nemůžu popsat, jak moc se těším na to, až začneme hráčům ukazovat, co dělala SHODAN od vydání poslední hry.“
To, že Spector opouští svou pozici na univerzitě je trochu překvapivé, ale je pravda, že práce s částí týmu Looking Glass, který nyní tvoří jádro Otherside Entertainment byla asi neodolatelná, tím spíše, že v čele studia stojí Paul Naurath, s nímž pracoval na zmíněných titulech. Ostatně, během zakládání Otherside plnil Spector poradní roli, takže jde asi o logické vyústění této spolupráce. Navíc určitě nechce zakončit tvůrčí část kariéry neúspěchem v podobě Epic Mickey 2: Dvojitý zásah.