Ale dost pozadí, vzhůru na samotné výsledky, které najdete v tabulce zde. Jak je vidět, pozice Halo 4 je na X360 neotřesitelná, ale Call of Duty: Black Ops II se dostala těsně za něj a na PS3 do čela žebříčku, i před Assassin’s Creed III. Resident Evil 6 nabral hodně kladných bodů a potěšující je i vzestup Borderlands 2. Zajímavé je, jak severní Amerika drží vysoko u nás prakticky nehraný Madden, jehož třináctka se dostala i před FIFA 13 a NHL 13.
Jinak je to ale i částečné vystřízlivění. Velmi často totiž považujeme svůj zájem o kvalitně vyhlížející hry jako garanci (částečného) úspěchu. Jak je ale vidět, po Watch Dogs, Last of Us, Dishonored či Beyond: Two Souls zjevně mainstreamový hráč ani neštěkne nebo ne dost hlasitě na to, aby se tyto hry dostaly do popředí žebříčků.
A přesně tohle je důvod úspěchu série Call of Duty. Toto je ta perfektní penetrace trhu i do hráčských sfér, které nechodí každý den (ani týden) na herní weby, ale své peníze investují. Hráčů, kteří věří osvědčeným značkám a nevyžadují pravidelné novinky oživující herní prostředí. Koupí si třeba tři, čtyři hry za rok, ale budou tak činit s železnou pravidelností. I proto zde najdete v drtivé většině pokračování a ne nové projekty.
Velmi často takovým hráčům někdo říká casual. Není tomu tak, nejsou casual, jsou prostě mainstream. A v jeho rámci mohou být klidně hardcore pařany, kteří se svou vyvolenou hrou stráví stovky hodin... a jiné tituly je moc nezajímají. Což je možná krutá realita, ale pořád je to realita... A než se strhne "oblíbená" debata, nemyslete si, že na PC bude situace jiná. Jak je vidět, mainstreamový hráč je stejný bez ohledu na platformu, ty se odlišují až v nižších pozicích žebříčku.