Darkborn

Darkborn

Články

Ambiciózní akční adventura Darkborn, ve které jako monstrum vraždíte Vikingy, se ruší

Nerad sloužím jako posel špatných zpráv, obzvlášť v případě her, které se nám stihly plnohodnotně ukázat a dokázaly nás pořádně zaujmout svou originalitou. Ale někdy i skvěle vypadající hra je plná problémů, a i přes nemalé úsilí vývojářů nemusí dávat smysl její dokončení a vydání. Rozlučte se proto s velmi ambiciózní akční adventurou Darkborn.

Brutální adventura Darkborne z vás udělá doslova štvanou zvěř

Monstra zabíjíte ve hrách po tisícovkách, lidi zabíjíte ve hrách po tisícovkách, ale počet příležitostí, kdy zabíjíte lidi v rolích monster, napočítáte na prstech jedné ruky. Přesně takový obrat v klasickém ději slibovala ambiciózní akce Project Wight, která o sobě po několika letech dává konečně vědět. Nyní už se jmenuje Darkborn, je velice brutální a vypadá skvěle.

Project Wight proti sobě postaví Vikingy a monstra – ale jinak, než byste čekali

Zdánlivě na téhle zápletce není nic výjimečného. V alternativní realitě, v prostředí sychravé Skandinávie, vedle vikinské populace dožívají i zbytky druhu čtyřnohých bytostí, kterým vlastně můžeme říkat monstra. Jelikož je evoluce neustálým soupeřením druhů a protože Vikingové rádi bojují a berou si trofeje, není divu, že kontakt mezi nimi a těmito stvořeními je většinou násilný. Klasika. Jenže ve hře s prozatímním označením Project Wight je malý dějový zvrat – vy hrajete za čtyřnohé bytosti, které svůj evoluční boj prohrávají.