Rozpis přednášek a přednášejících zveřejní pořadatelé v průběhu následujících týdnů, jak budou postupně celý program finalizovat. Konference se každopádně dotkne následujících témat:
- Jak pracovat v malých týmech (postupy, nástroje, technologie,...)
- Význam komunit a fanoušků pro herní vývoj
- Vývoj her pro virtuální realitu – Oculus Rift, HTC Vive, Gear VR, ...
- Hry v reálném světě – rozšířená realita
- Co si může vzít herní design z psychologie
- Získávání peněz a hledání investorů
- Navrhování her pro streamovací služby
Jakmile bude podrobný program dostupný, budeme vás o tom informovat. Hlídat webovky GDS ale můžete sami. Zbývá dodat, že místem konání GDS 2016 jsou reprezentativní prostory Národního domu v Praze na Vinohradech, které by podle ředitele konference Pavla Baráka měly zažít největší ročník vůbec.