Antichamber vykolejí vaše myšlení mimo prostor (a čas)
zdroj: tisková zpráva

Antichamber vykolejí vaše myšlení mimo prostor (a čas)

30. 1. 2013 18:06 | Novinky | autor: Petr Poláček |

Skoro čtyři roky ve vývoji, změna názvu z Hazard: The Journey of Life, trilion ocenění z různých conů i soutěží nezávislácký her a nyní konečně vychází. Antichamber je příklad hry, která si udělala reputaci (jestli oprávněnou, to se uvidí) ještě před vydáním - jednak kvůli svému výrazně stylizovanému vzhledu, jak se můžete podívat po rozkliku na videu, ale také pro své herní principy.

Tvůrce hry Alexander Bruce se totiž rozhodl, že jeho hra nebude tradiční first-person puzzle hra, ale že pořádně potrápí vaši představu o prostoru a rozhodí tím vaše myšlení natolik, že řešení každé hádanky bude unikátní výzvou. Levely a hádanky v Antichamber jsou stavěny tak, aby popíraly naše geometrické představy o stavbě prostoru. Jsou non-eukleidovské.

Vysvětlovat nebudu, prostudujte si minimálně wikinu, tam je to prezentováno srozumitelně a docela jasně. Leccos ale možná pochopíte, když se mrkněte na již zmíněné video, protože je, pokud jde o načrtnutí obsahu, docela názorné. A proč vás zrovinka teďka na Antichamber upozorňuju? Protože hra zítra vychází, je dostupná na Steamu a mám pocit, že bude stát za zahrání minimálně ze studijních důvodů.

zdroj: Archiv

Nejnovější články