Na tahové souboje obřích mechů si tedy počkáme ještě minimálně půl roku. Za hrou však stojí studio Harebrained Schemes, které většina z vás zná díky výborné sérii Shadowrun, a neuspěchaný výsledek by mohl stát vážně za to. Navíc tvůrci nejsou nováčky ani na poli stolních her, kde se zasloužili o poměrně inovativní arénovku Golem Arcana, která při hraní využívá chytrou tužku s mobilní aplikací.
Studio ještě ke všemu vede Jordan Weisman, který je jedním z autorů BattleTech z roku 1985 a k odkladu se vyjádřil následovně: „V průběhu vývoje se naši backeři z Kickstarteru vyjádřili jasně: 'Neuspěchejte to, hlavně ať to je pecka'. A tuto radu jsme si vzali k srdci.“ Vydavatelství Paradox Interactive si je naštěstí také vědomé přednosti kvality nad dodržením termínů.
zdroj: Vlastní
Aby oznámení nezpůsobovalo jen smutné obličeje, dočkají se tento týden všichni backeři s přístupem do bety nového updatu, který BattleTech vylepší po mechanické stránce. Například bude nahrazen celý systém morálky, dojde k vyvážení zbraní, budou častěji padat kritické zásahy, MechWarrioři dostanou dvě schopnosti, uživatelské rozhraní dozná pár změn a umělá inteligence by měla poskočit o pořádný kus kupředu.
Další následný update teprve otestuje vaše bojové schopnosti díky implementaci PvP multiplayeru. Beta by měla běžet ještě alespoň jeden měsíc, a pokud jste kickstarterovou kampaň minuli a chtěli byste si BattleTech vyzkoušet, stále můžete naskočit za 60 dolarů.