Čas zavzpomínat na konec minulého tisíciletí s remakem Outcast: Second Contact
zdroj: tisková zpráva

Čas zavzpomínat na konec minulého tisíciletí s remakem Outcast: Second Contact

16. 11. 2017 15:23 | Novinky | autor: Patrik Hajda |

Letošním rokem otřásá spousta fenoménů, v čele s aktuálně velice kontroverzními lootboxy a neuvěřitelným rozmachem subžánru battle royale. Neměli bychom ale zapomínat na staré klasiky, které se ve velkém vracejí v podobě remasterů a remaků. S Rogue Trooper Redux se to úplně nepovedlo (viz recenze), tak doufejme, že úsilí vložené do Outcast - Second Contact ponese sladší plody.

Původní Outcast byl vůbec první 3D hrou v otevřeném světě, k čemuž došlo na konci minulého tisíciletí v roce 1999. Dnes je pro nás svobodné pobíhání po krajině samozřejmostí a vytvořit v aktuálním namlsaném trhu plný svět, který nenudí hluchými místy, není vůbec jednoduché. Jenže od Outcast - Second Contact nelze očekávat dnešní standard, a to nejen v oblasti openworldu.

Grafika se sice posunula o obrovský kus dopředu, stále však nejde o oku lahodící zázrak. Tím nemyslím prostředí planety Adelpha, které vypadá kouzelně, ale spíše velice zastaralé animace postav a jejich obličejů spojené s nekvalitním dabingem.

zdroj: Vlastní

Na druhou stranu, tyto nedostatky budou trápit jen zhýčkané oko Outcastem nepolíbeného hráče, protože úkolem remaku je zaútočit na srdce plné nostalgie. A tam by to mohlo fungovat. Jádro hry zůstává, ale v lecčems se Outcast - Second Contact vyvinul – Adelpha je plná nových tajemství a Cutter „Mesiáš“ Slade dostal do vínku nové bojové schopnosti.

Outcast - Second Contatct již vyšel na Steamu, PlayStation 4 a Xbox One. Při koupi počítačové verze vás čeká sleva v případě, že vlastníte původní hru, zatímco konzolové verze jsou při včasném nákupu doplněny o balíček šesti zlatých skinů zbraní.

Nejnovější články