Beat Saber je v předběžném přístupu na Steamu od letošního května a prakticky od počátku se těší obrovské slávě. Jako důkaz by vám mělo stačit tamější hodnocení od téměř sedmi tisíc hráčů, kterému do magických 100 % chybí pouhé tři bodíky. A to je v případě počítačové verze ještě spousta obsahu teprve na cestě.
Plná verze hry na PlayStationu je bohatší o několik písniček, nové módy, a dokonce i kampaň, kdybyste náhodou potřebovali důvod neustále se k Beat Saberu vracet a pokračovat kupředu. Nejenom z těchto důvodů si za PS4 verzi připlatíte 10 eur oproti PC verzi.
zdroj: Archiv
Na druhou stranu nemůžete počítat se srovnatelnou podporou modifikací, které se v případě Steam verze starají o různá vylepšení včetně multiplayeru (na kterém se ale pracuje i oficiálně). Rovněž do hry nedostanete své písničky, takže jste odkázaní na oficiální seznam, který se v budoucnu snad rozroste.
Ku příležitosti vydání tohoto jedinečného zážitku na VR jsme si včera do Fight Clubu pozvali jednoho z tvůrců Beat Saberu – Vladimíra Hrinčára. Ten se s námi podělil o opravdu mnoho zajímavých informací od samotného vývoje, přes komunikaci se Sony, jejich prezentaci na E3, až po plány do budoucna.
zdroj: Archiv
Tvůrci ze studia Beat Games zároveň rozjeli svůj vlastní živý Stream na YouTube, kde hodinu a půl odpovídali na zvídavé dotazy diváků. Z Q&A vyplynula například informace o chystaných DLC s novými písničkami, což bylo rovněž předmětem naší debaty.
PC verze je stále bez data vydání, ale prý by nemělo být zas tak daleko. Za sebe držím tvůrcům i projektu palce, i když už je moc nepotřebují.