Herní adaptace anime Attack on Titan vyjde na západě pro konzole i PC
zdroj: tisková zpráva

Herní adaptace anime Attack on Titan vyjde na západě pro konzole i PC

8. 4. 2016 14:17 | Novinky | autor: Aleš Smutný |

Od loňska víme, že herní adaptace mangy a anime Attack on Titan vyjde i na západě, ale až nyní známe přesné datum. Stane se tak 30. srpna a Tecmo Koei výrazně rozšířili počet platforem, na něž hra vyjde. K původně oznámeným PlayStation 4, PlayStation Vita a PlayStation 3 se přidává i Xbox One a také PC, kde hra vyjde na Steamu.

Příběhově bude nový Attack on Titan (už dříve totiž na 3DS vyšel titul Attack of Titan: Humanity in Chains) pokrývat děj první řady anime. Čekat tak můžete příběh od zverbování Erena, Armina a Mikasy až po vstup průzkumníků kapitána Leviho na scénu. Během hry budete s ostatními hrdiny komunikovat, přičemž cílem je ve hře přetvořit všechny důležité události z mangy – což znamená, že budete hratelné postavy střídat.

Pokud jste ještě o Attack on Titan neslyšeli, vězte, že jde o vizi světa, v němž byli lidé prakticky vyhubeni obřími lidožravými titány. Zbytky lidstva přežívají v obrovském městě, které je chráněno trojicí masivních hradeb. Sto let lidé za bezpečnými hradbami žili v klidu, což se ale v jednom dni drasticky změnilo. Útok titánů rozbořil první  hradbu a obyvatelé města se museli  stáhnout za další obranný perimetr, čímž se představilo i ústřední trio hrdinů.

Základem boje s titány v manze/ anime byl manévrovací systém, který z lidských jednotek dělal tak trochu Spidermany. Tedy Spidermany s vysokou úmrtností. Plyny poháněný systém vystřelovacích lan umožňuje pohyb vzduchem, což je jediný způsob, jak se dostat titánům na kobylku. Ten samý systém budou muset do hry věrně přetvořit vývojáři z Omega Force (Dynasty Warriors) a nebude to nic snadného vzhledem k tomu, že se hráč bude muset dobře orientovat i pohybovat v prostoru - a u toho se ještě nesmí zbláznit kamera.

Attack on Titan bude obsahovat i systém poškození, který dokáže simulovat odtínání končetin titánů, přesekávání achillovek a samozřejmě i roztínání zátylku, což je jediný způsob, jak titány zabít. Navíc by samotné město mělo být do velké míry zničitelné. Vážně musím ocenit, že hra, minimálně v traileru, vypadá v pohybu dobře a věrně předloze, byť město, podobně jako u Humanity in Chains, působí poněkud mrtvě. Což bohužel není narážka na řádění titánů, ale spíše vyprázdněné, sterilní ulice.

Pokud ale tento deficit vyrovnají kvalitně zpracované boje s intuitivním ovládáním, které vám umožní dělat vše, co zvládali hrdinové ve filmu, asi se bude málokdo zlobit. Jediná škoda je, že pokud jste předlohu četli či viděli, v příběhu nemůžete čekat žádná překvapení.

zdroj: Archiv

Nejnovější články