Pokud jste doufali, že Perception bude víc o chození a vnímání strašidelné atmosféry, trailer ukazuje, že se, bohužel, boji o život nevyhnete a bez schovávání nepřežijete. Fakt, že je hrdinka slepá a vše vnímá velmi specifickým způsobem se ještě víc promítá do celkového hororového pojetí. Nejen, že některé věci vypadají v echolokačním pojetí děsivě a odporně, bez aktivního vytváření zvuků se vše ponoří do tmy. Jenže zvuky zase přitahují nejrůznější stvoření…
Cesta děsivým domem a přilehlým pozemkem tak je neustále zvažování toho, jak moc budete pomocí zvuků mapovat okolí, či zda se raději nespokojíte s blaženou nevědomostí tmy a nebudete se deprimovaně houpat na patách v rohu. Hlavní hrdinka Cassie není žádný rek bez bázně a hany a její cesta do domu, který po staletí sužuje bytost zvaná prostě Přítomný, rozhodně není něco, o co stála. Navíc, pokaždé, když vyřeší jednu ze záhad domu, se jeho prostředí změní.
zdroj: Vlastní
Na Perception pracuje studio Deep End, v němž najdete herní matadory, kteří pracovali třeba na BioShocku nebo Dead Space a tak o to, zda to se strachem umí, se nemusíte bát.